|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
καπακι ντεποζιτου αεροπορικου τυπου και νερα
Φιλοι ηθελα ακουσω τις εμπειριες σας πανω στο εξης:παλαιοτερα ειχα μια f650 η οποια μετα απο καθε δυνατη βροχη δεν επερνε μπροστα επειδη εμπεναν νερα στο ντεποζιτο απο το καπακι.Σημερα διαπιστωσα πως και η 1200 gs που εχω τωρα δεν επαιρνε μπροστα και ο μηχανικος που ηρθε και την ειδε μου ειπε πως ωφειλεται στον ιδιο λογο,δηλαδη στο καπακι αεροπορικου τυπου τα οποια ειναι προβληματικα.Εχετε αντιμετωπισει και σεις το προβλημα αυτο?
|
#2
|
|||
|
|||
Απάντηση: καπακι ντεποζιτου αεροπορικου τυπου και νερα
Εξήγησε μας πρώτα, τι είναι το "καπάκι αεροπορικού τύπου"?
|
#3
|
|||
|
|||
Απάντηση: καπακι ντεποζιτου αεροπορικου τυπου και νερα
Φύσα με αέρα την τρύπα, μάλλον έχει βουλώσει. Ή κοίταξε το σωληνάκι μήπως έχει τσαλακώσει.
|
#4
|
|||
|
|||
Απάντηση: καπακι ντεποζιτου αεροπορικου τυπου και νερα
Σήμερα έφαγε το νερό της ζωής της και πήρε αμέσως μπροστά
|
#5
|
|||
|
|||
Απάντηση: καπακι ντεποζιτου αεροπορικου τυπου και νερα
Tι να πω θα το κοιταξω μηπως οντως εχει φραξει η τρυπα.ποιο σωληνακι εννοεις?
|
#6
|
|||
|
|||
Απάντηση: καπακι ντεποζιτου αεροπορικου τυπου και νερα
Το μέρος του τεπόζιτου πάνω στο οποίο κουμπώνει η τάπα έχει έναν "νεροχύτη", έναν δακτύλιο περιμετρικά που μαζεύει τα νερά ή τη βενζίνη που υπερχειλίζει από τη βλακεία του βενζινά και την αποχετεύει από μια μικρή τρύπα που βρίσκεται εντός αυτού του δακτυλίου. Η τρύπα αυτή έχει ένα συνδεδεμένο σωληνάκι που κατεβαίνει κάθετα και καταλήγει στο χαμηλότερο σημείο της μοτό και εκτονώνει τα υγρά στον δρόμο....εάν βουλώσει από μούργα, ή κάπου τσακίσει τότε το πιό πιθανό είναι τα υγρά αντί να βγουν στον δρόμο, να εισέρχονται στο τεπόζιτο...
|
#7
|
|||
|
|||
Απάντηση: καπακι ντεποζιτου αεροπορικου τυπου και νερα
Ευχαριστω πολυ,πολυ χρησιμες οι πληροφοριες.
|
#8
|
|||
|
|||
Απάντηση: καπακι ντεποζιτου αεροπορικου τυπου και νερα
|
#9
|
|||
|
|||
Απάντηση: καπακι ντεποζιτου αεροπορικου τυπου και νερα
Απόσπασμα:
Φυσα απο πανω προς τα κατω στο βενζιναδικο και εισαι ΟΚ! |
#10
|
|||
|
|||
Απάντηση: καπακι ντεποζιτου αεροπορικου τυπου και νερα
Τελικα παιδες το προβλημα ηταν σε μια συσκευη που υπαρχει πριν την αντλια της βενζινης η οποια αντικατασταθηκε (κλασσικο προβλημα στις bmw αποτι μου ειπαν).Κόστος 135 Ε (200 Ε μαζι με εργασια και εξοδα μεταφορας).
|
|
|