GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Γενικά > Χρήσιμα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 19-06-2009, 22:04
riko46 Ο/Η riko46 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
J. Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ANΩ ΓΛΥΦΑΔΑ
Μηνύματα: 5,189
Cool Αφαίρεση κράνους σε περίπτωση ατυχήματος!!!!!!!!!

ΑΣ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΕΙΑΣΤΟ!!!!!!!


Η έγκαιρη αφαίρεση κράνους από κάποιον αναβάτη που έχει εμπλακεί σε ατύχημα μπορεί να του σώσει την ζωή.
Απλώς πρέπει να γίνει γρήγορα και με τον σωστό τρόπο.

Παλιότερα πίστευαν ότι η αφαίρεση του κράνους μοτοσικλετιστή που έχει εμπλακεί σε ατύχημα έπρεπε να γίνεται αποκλειστικά από έμπειρους γιατρούς και νοσηλευτές πρώτων βοηθειών και όχι από τους παρευρισκόμενους στον τόπο του ατυχήματος.
Ο κύριος λόγος γι’ αυτό είναι το ρίσκο να προκληθεί σοβαρός τραυματισμός της σπονδυλικής στήλης στην περιοχή του αυχένα από την επιπόλαιη προσπάθεια κάποιου να αφαιρέσει το κράνος ενός αναβατή που έχει χάσει τις αισθήσεις του.

Πρόσφατες έρευνες όμως των επιστημόνων που ασχολούνται με τις συνθήκες και τις επιπτώσεις διαφόρων ατυχημάτων δείχνουν ότι το σωστό είναι να αφαιρείται άμεσα το κράνος από κάποιον που έχει εμπλακεί σε ατυχημάτων.
Φυσικά αυτό πρέπει να γίνει από τους άμεσα παρευρισκόμενους στον τόπο του ατυχήματος, αφού ο χρόνος που θα περάσει μέχρι την άφιξη του ασθενοφόρου, μπορεί να αποβεί εις βάρος του παθόντα.

Οι πιθανότητες πνιγμού από αίμα λόγω εσωτερικής αιμορραγίας ή ακόμη από κατάποση σπασμένων τμημάτων του προσώπου είναι πολύ μεγαλύτερες, ενώ δεν μπορεί να του δοθεί το "φιλί της ζωής" σε περίπτωση που έχει σταματήσει η αναπνοή.

Όλα αυτά ισχύουν και στην περίπτωση διαιρούμενου κράνους, στο οποίο το εμπρός τμήμα του ανασηκώνεται ή κράνους τύπου Jet.
Δυστυχώς, η πλειονότητα των Ελλήνων οδηγών βρίσκονται εντελώς απροετοίμαστοι και χωρίς καμιά εξοικείωση στην θέα ενός μοτοσικλετιστή στην άσφαλτο και αρκούνται μόνο στο να καλέσουν την Τροχαία η τις Πρώτες Βοήθειες.
Στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες είναι σχεδόν υποχρεωτική η στοιχειώδης εκπαίδευση όλων των οδηγών στην παροχή πρώτων βοηθειών, με τρίωρα μαθήματα που γίνονται δωρεάν από τον Ερυθρό Σταυρό ή από αντίστοιχα ιδρύματα, κάτι που δεν ισχύει στην χώρα μας.

Τμήμα της εκπαίδευσης, είναι και η αφαίρεση του κράνους, δείχνοντας με τις φωτογραφίες πως πρέπει να χειριστούμε σωστά μια τέτοια περίπτωση.


http://www.youtube.com/v/aqHPvrN75CE&hl=en&fs=1

Προσωπική μου άποψη.
Αν ο τραυματίας επικοινωνεί με τους γύρω του, είτε μπορεί να σηκωθεί είτε όχι, απλώς καλούμε τις πρώτες βοήθειες και περιμένουμε.

Δεν του δίνουμε ούτε νερό να πιεί. Απλώς αν διψάει του βρέχουμε με κάτι υγρό τα χείλια ή και το μέτωπο.
Μπορεί αν πιει νερό να πάθει ζημιά. Εσωτερική αιμορραγία κλπ.

Αν κρυώνει (τρέμει) τον σκεπάζουμε.

ΔΕΝ του αλλάζουμε θέση και στάση στο σώμα. ΔΕΝ τον μετακινούμε.


Αν είναι αναίσθητος και έχει εμφανή βλάβη, (πνίγετε απ’ το αίμα του ή δεν αναπνέει),

Τότε το μη «χειρών βέλτιστων».
Αφαιρούμε το κράνος και του κάνουμε ανάνηψη.
Σε κάθε περίπτωση ότι κάνουμε το κάνουμε ΑΠΑΛΑ ΕΥΓΕΝΙΚΑ και ΑΡΓΑ!!!

(εκτός απ’ τις ####ξεις. )
οι μαλαξεις δεν θελουν δυναμη, χρησιμοποιείς το βαρος σου οχι την μυικη δυναμη.
Επιπλεον ειναι 5 ####ξεις ανα 3 δευτερα προς 1 εμφυση για ενα ατομο, οταν υπαρχει δευτερο αλλαζει.
Σ’ αυτή την περίπτωση είναι καλό να ξέρουμε ΠΩΣ βγαίνει το κράνος.
Γι αυτό ανάρτησα και το σχετικό άρθρο.
Γιατί όπως είπα και στην αρχή, ποτέ δεν ξέρεις αν, πότε και σε ποιον, μπορεί να χρειαστει.


........................
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 19-06-2009, 22:08
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ's Avatar
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Ο/Η ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: R 1200 GS ADV - R 1200 RT - X9 500 EVO - VESPA 200E '86
Μηνύματα: 84,759
Προεπιλογή Απάντηση: Αφαίρεση κράνους σε περίπτωση ατυχήματος!!!!!!!!!

Μπράβο Μιχάλη !!!!!

Πολύ χρήσιμο άρθρο !!!!!




.
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων,
ο έξυπνος ... του εαυτού του,
αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!!
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 19-06-2009, 23:12
Arkas Ο/Η Arkas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Νέα Σμύρνη - Αθήνα
Μoto: R 1200 RT - R 1200 GS Adventure - KTM 640 Adventure - beverly 500 ie
Μηνύματα: 33,829
Προεπιλογή Απάντηση: Αφαίρεση κράνους σε περίπτωση ατυχήματος!!!!!!!!!

Πολύ καλό post Μάικ!

Όμως το βίντεο αναφέρεται σε συγκεκριμένο τύπο κράνους της Arai που είναι εφοδιασμένο με ειδικό εξοπλισμό "αφαίρεσης"!
Δεν ισχύει για όλα τα υπόλοιπα κράνη!
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 27-06-2009, 06:02
xvitos Ο/Η xvitos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: gs1200
Μηνύματα: 546
Προεπιλογή Απάντηση: Αφαίρεση κράνους σε περίπτωση ατυχήματος!!!!!!!!!

Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Τί πρέπει να κάνω σε περίπτωση κλοπής αυτοκινήτου/μοτό ;;;; ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Γενικά - Μοτοσυκλέτα 11 09-06-2012 00:55
Τι πρέπει να γνωρίζω για την ασφάλεια του κράνους Γιώργος Σαββίδης Κράνη 11 12-07-2010 09:12
Πώληση κράνους NOLAN102 Mits70 Πωλήσεις εξοπλισμού αναβάτου 8 19-08-2009 12:51
Μεγέθη κράνους leonidas Κράνη 12 25-06-2009 20:46
Η λειτουργία του κράνους leonidas Κράνη 10 16-01-2009 12:00


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 10:28.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!