|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
Ο Γρίφος της Υψηλής Κατανάλωσης Βενζίνης -- Closer To The Truth This Time...
Καλησπερα σε ολους.
Βρισκομαι πολυ κοντα στο να "λυσω" τον γριφο με την Υψηλη Καταναλωση Βενζινης (Παλαιοτερο Post). Μηχανικος στο Service , μου ειπε οτι η μηχανη εχει αλλη εξατμιση (Laser) η οποια συνοδευεται απο ενα Chip Καταναλωσης στον Εγκεφαλο της Μηχανης. Αυτο κατα πασα πιθανοτητα προκαλει και την Υπερκαταναλωση Αν τοποθετηθει το Default Chip , θα πεσει η καταναλωση στα Νομιμα Εργοστασιακα Πλαισια. Απο οτι ειπε ο Μηχανικος , συνηθως τοποθετουν το Original Chip στο ντουλαπακι του Εγκεφαλου , ωστε να τοποθετηθει ξανα. Googlιασα λιγο το θεμα με αυτο το ΚΙΤ (Laser Exchaust & Chip) , και οντως εχουν βαση οσα ειπε ο Μηχανικος. Θα ρωτησω στον "Π" , με την πρωτη ευκαιρια. Last edited by sansiro.sugata; 28-01-2011 at 16:08. |
#2
|
|||
|
|||
Απάντηση: Ο Γρίφος της Υψηλής Κατανάλωσης Βενζίνης -- Closer To The Truth This Time..
μας λες δηλαδή ότι άνοιξαν το κουτί του εγκεφάλου της BMW, αντικατέστησαν κάποιο chip (γιατί κενή θέση λογικά δεν θα υπάρχει), προσπέρασαν το software και άλλαξαν τις καταναλώσεις της μοτό ?????
και όλα αυτά (επαναλαμβάνω) σε ...BMW ???? |
#3
|
|||
|
|||
Απάντηση: Ο Γρίφος της Υψηλής Κατανάλωσης Βενζίνης -- Closer To The Truth This Time..
Απο οτι μου ειπαν , αυτες οι εξατμισεις ερχονται με ενα Chip , το οποιο στην ουσια δεν ειναι Chip αλλα "Καρτα Προγραμματισμου" , η οποια απλως τοποθετειτε στον Εγκεφαλο.
Επειδη αυτου του τυπου οι εγκεφαλου δεν προγραμματιζονται , παιρνουν αυτες τις "καρτες-chip" οπως περιπου οι SIM Cards στην Κινητης Τηλεφωνιας. Απο οτι ειπε ο τυπος στο συνεργειο.. Μολις βγαλω την "καρτα" και βαλω την δικη της "εργοστασιακη" , θα ειναι ΟΚ. Μενει να ρωτησω στον εξουσιοδοτημενο , να δουμε τι πραγματικα συμβαινει.. Αλλα.. Δινω μεγαλες πιθανοτητες να παιζει αυτο.. ο Τυπος στο Συνεργειο εδειχνε να ξερει... Ειδωμεν... |
#4
|
|||
|
|||
Απάντηση: Ο Γρίφος της Υψηλής Κατανάλωσης Βενζίνης -- Closer To The Truth This Time..
Συμπληρωματικα με την Εξατμιση ... ενα αποσπασμα απο ενα Site σχετικο με BMW R1100GS Maintenance..
Laser Laser exhausts are made by a dutch company "Jama". The exhaust consists of one can only (instead of the 2 pot stock system) so saves weight and apparently sounds better than stock. Jama also sells a chip that changes the mapping of the EPI. Together with the exhaust system, Laser claims a 10% gain in performance. Ελπιζω να ειναι αυτο... |
#5
|
|||
|
|||
Απάντηση: Ο Γρίφος της Υψηλής Κατανάλωσης Βενζίνης -- Closer To The Truth This Time..
Φίλε τι κατανάλωση έχεις και ανησυχείς? Και εγώ έχω τη Laser με το Power commander της. Θα σου συνιστούσα να μη το βγάλεις είναι φτιαγμένο να δίνει ροπή χαμηλά... θα σου κακοφανει!
|
#6
|
|||
|
|||
Απάντηση: Ο Γρίφος της Υψηλής Κατανάλωσης Βενζίνης -- Closer To The Truth This Time..
Απόσπασμα:
Όσο για τη κάρτα κλπ... είναι ένα ολοκληρωμενο τσιπάκι που ανοίγεις το κουτί του εγκέφαλου (πολύ εύκολο και αναίμακτο, μόνο μια φλατζούλα πρέπει να προσέξεις να μη τραυματίσεις), ξεκαρφωνεις από τη βάση το μαμα και καρφωνεις αυτό. Στο 1150 έχει κάτω από τη σέλα μια βάση ρελέ που μπορείς να κάνεις κάποιες ρυθμισεις (μηχανικά-βραχυκυκλώνοντας) ανάλογα τη φάση της μοτό δηλ φίλτρο, εξατμιση ανοικτη-κλειστη κλπ... Στο 1100 οι ρυθμίσεις ερχόταν έτοιμες στο τσιπάκι γιατί δεν μπορούσες να επέμβεις μηχανικά. Άρα όταν τοποθετήθηκε η εξάτμιση σοφά τοποθετήθηκε και το τσιπάκι με το χάρτη της ανάφλεξης για να δουλεύει καλύτερα η μοτό,ειδικά αν έχει αλλαχτεί και το φίλτρο αερος. Για την ιστορία, το τσιπάκι αυτό προγραμματίζεται με ειδικό εξοπλισμό(αλλαγή στα δεδομένα του χάρτη ανάφλεξης-αυξομείωση ποσοστού επί του καυσίμου που εκχύεται στη κάθε φάση οδήγησης). Η φάση τσιπάκι είναι κάτι σαν το PWR CMDR αλλα σε πολύ πιο απλη μορφή. Προσοχή αν ο μηχανικός δεν είναι γνώστης θα στο κάνει το μηχανάκι νεραντλία.... Όσο για τη κατανάλωση έχουμε ξαναπεί στο 1100 πρέπει να ρυθμίζεται αρκετα συχνά από τον αισθητηρα-ρυθμιστη καυσερίων κάτω από τη δεξιά μεριά της σέλας όχι απαραίτητα σε εξουσιοδοτημένο, αλλά με απλό καυσαναλυτή, όριο ρύθμισης όχι πάνω από 2,5 εκπομπή). |
#7
|
|||
|
|||
Απάντηση: Ο Γρίφος της Υψηλής Κατανάλωσης Βενζίνης -- Closer To The Truth This Time..
Ας εχει καταναλωση 6lt / 100km και ας το κανει και υδροφορο..
|
|
|
Σχετικά Θέματα | ||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Σε άμεση ισχύ οι νέοι Ειδικοί Φόροι Κατανάλωσης, από 1ης Ιουλίου αυξάνεται ο ΦΠΑ | frits | Επικαιρότητα | 9 | 11-05-2010 23:19 |
Δείκτης Βενζίνης..... :-( | morfeas | Τεχνικά θέματα διάφορα | 33 | 09-05-2010 15:01 |
Ρελέ Βενζίνης | Mits70 | Τεχνικά θέματα διάφορα | 60 | 29-03-2010 14:11 |
In my spare time, I write poetry.... | george1968 | Ανέκδοτα | 10 | 29-01-2010 13:03 |
once upon a time | Alext | Αγώνες | 3 | 11-07-2009 12:00 |