GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 28-01-2011, 15:55
sansiro.sugata Ο/Η sansiro.sugata βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2009
Περιοχή: Κορινθια
Μoto: Bmw R1100Gs -- Μοdel 1998
Μηνύματα: 335
Προεπιλογή Ο Γρίφος της Υψηλής Κατανάλωσης Βενζίνης -- Closer To The Truth This Time...

Καλησπερα σε ολους.

Βρισκομαι πολυ κοντα στο να "λυσω" τον γριφο με την Υψηλη Καταναλωση Βενζινης (Παλαιοτερο Post).

Μηχανικος στο Service , μου ειπε οτι η μηχανη εχει αλλη εξατμιση (Laser) η οποια συνοδευεται απο ενα Chip Καταναλωσης στον Εγκεφαλο της Μηχανης.

Αυτο κατα πασα πιθανοτητα προκαλει και την Υπερκαταναλωση

Αν τοποθετηθει το Default Chip , θα πεσει η καταναλωση στα Νομιμα Εργοστασιακα Πλαισια.

Απο οτι ειπε ο Μηχανικος , συνηθως τοποθετουν το Original Chip στο ντουλαπακι του Εγκεφαλου , ωστε να τοποθετηθει ξανα.

Googlιασα λιγο το θεμα με αυτο το ΚΙΤ (Laser Exchaust & Chip) , και οντως εχουν βαση οσα ειπε ο Μηχανικος.

Θα ρωτησω στον "Π" , με την πρωτη ευκαιρια.

Last edited by sansiro.sugata; 28-01-2011 at 16:08.
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 28-01-2011, 16:16
vpentza Ο/Η vpentza βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Καλλιθεα/Αθηνα
Μoto: R1200 GS SE
Μηνύματα: 5,102
Προεπιλογή Απάντηση: Ο Γρίφος της Υψηλής Κατανάλωσης Βενζίνης -- Closer To The Truth This Time..

μας λες δηλαδή ότι άνοιξαν το κουτί του εγκεφάλου της BMW, αντικατέστησαν κάποιο chip (γιατί κενή θέση λογικά δεν θα υπάρχει), προσπέρασαν το software και άλλαξαν τις καταναλώσεις της μοτό ?????
και όλα αυτά (επαναλαμβάνω) σε ...BMW ????
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 28-01-2011, 16:34
sansiro.sugata Ο/Η sansiro.sugata βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2009
Περιοχή: Κορινθια
Μoto: Bmw R1100Gs -- Μοdel 1998
Μηνύματα: 335
Προεπιλογή Απάντηση: Ο Γρίφος της Υψηλής Κατανάλωσης Βενζίνης -- Closer To The Truth This Time..

Απο οτι μου ειπαν , αυτες οι εξατμισεις ερχονται με ενα Chip , το οποιο στην ουσια δεν ειναι Chip αλλα "Καρτα Προγραμματισμου" , η οποια απλως τοποθετειτε στον Εγκεφαλο.

Επειδη αυτου του τυπου οι εγκεφαλου δεν προγραμματιζονται , παιρνουν αυτες τις "καρτες-chip" οπως περιπου οι SIM Cards στην Κινητης Τηλεφωνιας.

Απο οτι ειπε ο τυπος στο συνεργειο.. Μολις βγαλω την "καρτα" και βαλω την δικη της "εργοστασιακη" , θα ειναι ΟΚ.

Μενει να ρωτησω στον εξουσιοδοτημενο , να δουμε τι πραγματικα συμβαινει.. Αλλα.. Δινω μεγαλες πιθανοτητες να παιζει αυτο.. ο Τυπος στο Συνεργειο εδειχνε να ξερει... Ειδωμεν...
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 28-01-2011, 17:06
sansiro.sugata Ο/Η sansiro.sugata βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2009
Περιοχή: Κορινθια
Μoto: Bmw R1100Gs -- Μοdel 1998
Μηνύματα: 335
Προεπιλογή Απάντηση: Ο Γρίφος της Υψηλής Κατανάλωσης Βενζίνης -- Closer To The Truth This Time..

Συμπληρωματικα με την Εξατμιση ... ενα αποσπασμα απο ενα Site σχετικο με BMW R1100GS Maintenance..

Laser
Laser exhausts are made by a dutch company "Jama". The exhaust consists of one can only (instead of the 2 pot stock system) so saves weight and apparently sounds better than stock.

Jama also sells a chip that changes the mapping of the EPI. Together with the exhaust system, Laser claims a 10% gain in performance.

Ελπιζω να ειναι αυτο...
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 28-01-2011, 20:05
jonyp Ο/Η jonyp βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2010
Περιοχή: Preveza
Μoto: R1100GS
Μηνύματα: 48
Προεπιλογή Απάντηση: Ο Γρίφος της Υψηλής Κατανάλωσης Βενζίνης -- Closer To The Truth This Time..

Φίλε τι κατανάλωση έχεις και ανησυχείς? Και εγώ έχω τη Laser με το Power commander της. Θα σου συνιστούσα να μη το βγάλεις είναι φτιαγμένο να δίνει ροπή χαμηλά... θα σου κακοφανει!
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 02-02-2011, 10:56
Alfa7 Ο/Η Alfa7 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2009
Περιοχή: ΧΑΝΙΑ - ΚΡΗΤΗ
Μoto: BMW R? - DRZ Motard-YP400
Μηνύματα: 643
Προεπιλογή Απάντηση: Ο Γρίφος της Υψηλής Κατανάλωσης Βενζίνης -- Closer To The Truth This Time..

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από jonyp Εμφάνιση μηνυμάτων
Φίλε τι κατανάλωση έχεις και ανησυχείς? Και εγώ έχω τη Laser με το Power commander της. Θα σου συνιστούσα να μη το βγάλεις είναι φτιαγμένο να δίνει ροπή χαμηλά... θα σου κακοφανει!
Εχει δικιο....θα σου κακοφανεί...
Όσο για τη κάρτα κλπ... είναι ένα ολοκληρωμενο τσιπάκι που ανοίγεις το κουτί του εγκέφαλου (πολύ εύκολο και αναίμακτο, μόνο μια φλατζούλα πρέπει να προσέξεις να μη τραυματίσεις), ξεκαρφωνεις από τη βάση το μαμα και καρφωνεις αυτό.
Στο 1150 έχει κάτω από τη σέλα μια βάση ρελέ που μπορείς να κάνεις κάποιες ρυθμισεις (μηχανικά-βραχυκυκλώνοντας) ανάλογα τη φάση της μοτό δηλ φίλτρο, εξατμιση ανοικτη-κλειστη κλπ...
Στο 1100 οι ρυθμίσεις ερχόταν έτοιμες στο τσιπάκι γιατί δεν μπορούσες να επέμβεις μηχανικά.
Άρα όταν τοποθετήθηκε η εξάτμιση σοφά τοποθετήθηκε και το τσιπάκι με το χάρτη της ανάφλεξης για να δουλεύει καλύτερα η μοτό,ειδικά αν έχει αλλαχτεί και το φίλτρο αερος.
Για την ιστορία, το τσιπάκι αυτό προγραμματίζεται με ειδικό εξοπλισμό(αλλαγή στα δεδομένα του χάρτη ανάφλεξης-αυξομείωση ποσοστού επί του καυσίμου που εκχύεται στη κάθε φάση οδήγησης). Η φάση τσιπάκι είναι κάτι σαν το PWR CMDR αλλα σε πολύ πιο απλη μορφή.
Προσοχή αν ο μηχανικός δεν είναι γνώστης θα στο κάνει το μηχανάκι νεραντλία....
Όσο για τη κατανάλωση έχουμε ξαναπεί στο 1100 πρέπει να ρυθμίζεται αρκετα συχνά από τον αισθητηρα-ρυθμιστη καυσερίων κάτω από τη δεξιά μεριά της σέλας όχι απαραίτητα σε εξουσιοδοτημένο, αλλά με απλό καυσαναλυτή, όριο ρύθμισης όχι πάνω από 2,5 εκπομπή).
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 07-02-2011, 14:31
sansiro.sugata Ο/Η sansiro.sugata βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2009
Περιοχή: Κορινθια
Μoto: Bmw R1100Gs -- Μοdel 1998
Μηνύματα: 335
Προεπιλογή Απάντηση: Ο Γρίφος της Υψηλής Κατανάλωσης Βενζίνης -- Closer To The Truth This Time..

Ας εχει καταναλωση 6lt / 100km και ας το κανει και υδροφορο..
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Σε άμεση ισχύ οι νέοι Ειδικοί Φόροι Κατανάλωσης, από 1ης Ιουλίου αυξάνεται ο ΦΠΑ frits Επικαιρότητα 9 11-05-2010 23:19
Δείκτης Βενζίνης..... :-( morfeas Τεχνικά θέματα διάφορα 33 09-05-2010 15:01
Ρελέ Βενζίνης Mits70 Τεχνικά θέματα διάφορα 60 29-03-2010 14:11
In my spare time, I write poetry.... george1968 Ανέκδοτα 10 29-01-2010 13:03
once upon a time Alext Αγώνες 3 11-07-2009 12:00


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 06:15.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!